Hjärterum ger stjärterum

Bitterheten över min avlidna mobil kvarstår. Jag hoppas hoppas hoppas fortfarande på att den kan återupplivas med ett nytt batteri även om det ser mörkt ut...

Dagarna i Umeå var jätteroliga. Alltid kul att umgås med släkt och vänner! Robins syster och syskonbarn från Stockholm är uppe och hälsar på i en vecka så nu umgås vi med dem så mycket som möjligt. Idag har vi varit ute på älven och kört skoter och fiskat. Vi har nyss kommit hem från en helt fantastisk buffé hos Robins mormor och nu ska Robin bara se klart SAIK - HV71 innan vi far vidare till Doris och ser film med de andra.

Imorgon fyller jag 21 och då blir det fullt i lägenheten. Mamma, Clas, Alexandra, Edwin, Doris, Patrizia, Ramona, Christopher, Tim, Benjamin, Elias och Ingeborg. Och så jag och Robin. 14 stycken i vår tvåa som ska sitta och fika. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum som det så fint heter... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0