Fredag

Igår fick vi oss ett gott skratt här hemma. Vi har balkongdörren öppen och Enzo står ofta där länge och tittar på folk som går förbi. De enda han brukar skälla på är katter och en tant som bor snett nedanför oss när hon är ute på sin balkong (han tycker INTE om henne..). Igår stod Enzo vid balkongdörren och jag, Robin och Patrizia satt i köket och drack kaffe. Då börjar Enzo skälla och Robin tittar ut.
- Nu skäller han åt den där jävla katten där ute! TYYST!!
Sen ser vi att tjejen som går med katten tittar upp på oss med en konstig blick. Och då ser jag att HAHA det är ju ingen katt utan en liten minihund. HAHA! Låter kanske inte så kul med det var det.




I tisdags plockade vi hjortron. Varma hjortron och vaniljglass är icket dumt!
Och så en bild på Enzo igen. Kan inte få nog av vår underbart fina lillvän. Han var så söt, fin, snäll och mysig när jag hade han i bilen under loppisen i ösregnet.

Nu ska jag ha riktig avkoppling med frisk luft och min lilla familj. SKÖNT!



Kommentarer
Postat av: Sara

Uppdatering tack! hehe, jag hatar att få sådan påhopp själv, men what the fuck!

2010-08-26 @ 10:14:26
URL: http://saraps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0