Denna värme..

Varmt, varmt och åter varmt. Här inne i lägenheten har vi det skönt med AC:n på full sprutt. I trapphuset är det svalt. Men sen när man går ut genom porten är det som att gå in i en vägg av värme. Pjuh! De senaste dagarna har det varit ganska mulet men ändå kring 30 grader. Tur att det inte är stekande sol för då jäklar!

Åt lunch hos Angelica igår och skulle sen lägga mig vid älven för att sola. Men det var ingen höjdare med moln på himlen och starka vindar. Jag fick ligga och hålla för näsan och öronen för att inte få en sandlåda inne i huvudet.

Det är ju iaf skönt att det är sommar nu. Jag räknade mina arbetspass som jag har kvar och jag tror det va 17. 17 pass sen är det semester en månad. SKÖÖÖÖÖNT!

Inget svar om skolan än. Jag fortsätter vänta med spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0