Höjden av gullighet!

Robins kompis Mats har finnspetsvalpar som vi var och hälsade på för drygt en vecka sen. (Segast på att skriva och lägga upp bilder jag vet..) De var då ca 5 veckor och sötare än sötast. Helt sjukt hur gullad man blir och hur sugen man blir att skaffa fler små mysiga och lurviga minivänner.

Hur gulligt är inte detta?


Den avtuggade plösen är Enzos verk och denna lilla krabat tar efter.
Måste vara något speciellt med att tugga på mina röda skor..



Vi har även varit ute och fiskat några gånger som uppvärmning inför fjällenresan. Härligt är det, iaf när myggen håller sig borta.

Pjuh!

"meeen, sluta fota..."

Nu ska jag ut och hurtgå och sen ha en liten spakväll för mig själv. Imorgon blir det att jobba mina sista bufferttimmar, 7-11 och sen en kort tripp till Umeå för att gå i affärer och hälsa på mor och far. En vecka kvar på jobbet sen semester. Känns sjukt skönt med semester men konstigt att sluta på jobbet. Snart blir det studentliv!

Kommentarer
Postat av: kanadicken

sluta fota, eller vanta, en gang till nar jag plutar med lapparna, heheh!

2010-07-29 @ 03:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0