It´s done!

Japp, nu är det gjort. Håret är några dm kortare och det känns SÅ bra! Fick det plattat hos frissan och klippt efter det. Är lite längre än vad jag hade tänkt, men hon som klippte mig var så klok och sa att eftersom håret blir några cm kortare när jag har det lockigt så kanske det ser för kort och huvudet ser ut som en boll om jag klipper det kortare. Jag är iaf jättenöjd och det kommer kännas så skönt att ha kortare och mindre hår i sommar.


Lite separationsångest i bilen på väg till frissan..  Men glad och skitnöjd efteråt :D

Hade det jättebra på den korta påhälsningen i Sundsvall. Jag och Maria shoppade, vi åt middag med Clas, Karin, Alexandra och Edwin och sen såg vi alla tillsammans Davids match. Ingen i publiken kan ha missat vem vi kände eftersom barnen skrek "heja David!!!!!!" och klappade i händerna största delen av matchen :)

Jag och Alexandra på matchen.

På kvällen slingade Maria mitt hår och jag färgade hennes utväxt. På torsdagen blev det en snabbis (snabbaste gången någonsin) på IKEA för att sedan bege sig hemåt igen. Det var jättekul att hälsa på bror och Maria och jag skulle gärna göra det snart igen!

Man blir så söt i plastmössan när man ska slinga håret..

Dopet den 19/6 var fint och Elliot som döptes är SÅ himla söt. Och jag fick premiäranvända min nya prickiga klänning.

Robin och jag efter dopet. :)

Igår hade jag jätteont i örat och var tröttare än tröttast. Idag har jag ont i halsen. Hoppas jag inte blir sjuk för det har jag varken tid eller råd med!!

Kommentarer
Postat av: hemmafrisören ;)

shiiiit så snygg du blev.. älskar ditt nya hår och nya prickiga klänning!

2010-07-01 @ 14:52:32
Postat av: märet

OMG!! You hot girl!!

Vad fint håret blev och vad fin hela du är!!

Love u

2010-07-02 @ 13:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0