JAAAAAAAAAAAAAAA!

Äntligen äntligen! I måndags fick jag veta att jag har blivit antagen till sjuksköterskeutbildningen i Umeå i höst. Jag är glad!!! Känns så himla skönt att det är säkert nu och att jag kan börja planera på riktigt.
Det ska bli så roligt att läsa om något man tycker om och brinner för, få nya erfarenheter, träffa nya människor och få nya kompisar och självklart träffa familj, släkt och vänner i Umeå oftare. Jag kommer såklart längta efter Robin och Enzo på vardagarna men jag far tillbaka till Lycksele på helgerna. Nu får jag börja fundera på hur jag ska möblera mitt gamla rum igen.. Å vad kul det känns att jag inte behöver tänka "om jag kommer in.." Nu vet jag att jag ska jobba drygt 2 veckor till, ha semester i 4 veckor och sedan börja plugga, och det känns så bra!!
JIIIIIIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOO!!

Ikväll har jag varit hos Angelica och badat i solnedgången med hennes dotter Matilda och Enzo. Inte dumt för fem öre. Nu blir det mysa framför tvn, det ryktas om att Robin har köpt hem götta...

Kommentarer
Postat av: mär

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH GRATTIS!!!!!!!!!!

Det är du verkligen värd, utbildningen kommer att gå galant för du är ju bara bäst :)

Ser otroligt mycket framemot att ha ett Sär nära mig igen :D

2010-07-15 @ 12:42:51
Postat av: mor

Det är sååå roligt att du kommit in på skolan. Ska bli mysigt att få dig som inneboende. Får se hur länge du står ut....

Älskar dig! Kram

2010-07-17 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0