Fredag

Uppehåll.. igen. Fan. Det har varit så mycket den senaste tiden att jag varken har haft tid, ork eller lust att skriva nåt här tyvärr. Har hunnit med några vändor till Umeå och träffat familj, släkt och vänner och varit på Nordic Rock på kajen med Robin. Skitkul var det trots att vädret inte var på topp.





Det har även varit mycket på jobbet. Jag är så kallad hälsoinspiratör på vår avdelning och vi har haft ett stegräknarprojekt och tillsammans gått till Sydafrika. Vi skulle fira det med en afrikansk kväll med sydafrikansk mat och afrikansk dans. Det blev mycket tid som ägnades åt att förbereda maten, planera, handla mm och jag var helt slut på. Men det blev gott och roligt så nu känns det skönt. Har varit mycket att greja med här hemma också så datorn har jag bara sneglat på och tänkt "kanske senare.."

Vi var ju som sagt till några kompisar i fredags. Det grillades, badades, bastades, piskades med björkris som äkta finnar, dracks öl och cider och var allmänt somrigt och härligt. Hoppas det blir mer sånt i sommar!

Robin har köpt en ny kamera som tar skitbra bilder (dock blir de inte så bra här när de är förminskade) och jag och Enzo får posera hela tiden när han ska testa olika inställningar. Så ibland måste man fjanta till det med grimager eller typ hoppa framför kameran och förstöra en naturbild :D Men det är kul med mycket bilder! Vi ska försöka ta tag i att framkalla större bilder och rama in :)





På onsdag den 23 juni blir det troligtvis en tripp till Sundsvall. Det blir shopping på dagen och se brors match på kvällen. Kanske en sväng till IKEA också på torsdag. Ska bli jättekul att hälsa på igen, alltför längesen!

Väntar fortfarande på besked om jag har kommit in på skolan eller inte. Nervöst värre. Nu har jag jobbat för Västerbottens Läns Landsting i två år, blivit tillsvidareanställd och ska söka tjänstledigt för studier. Ska även kolla upp mer om bidrag och lån och sånt.

Har förresten äntligen tagit mig i kragen och bokat klipptid. 1 juli blir håret några dm kortare..

Till sist; ja jag ska skaffa facebook. Alla tjatar och jag har ju sagt att jag skaaaaaaaaaa... snart. Det dröjer väl inte länge tills jag är den enda som inte har det?

Kommentarer
Postat av: Paras

Jag ska gå wild med saxen imorgon!

Jag längtar tills du gått vild!

2010-06-21 @ 21:12:45
URL: http://saraps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0