SÅ JÄVLA ARG!!!

ÅÅÅÅH!! Jag är så jäkla förbannad på mig själv! Jag brukar varken köpa dyra saker eller he sönder saker. Det dyraste jag köpt är min hyffsat nya samsung mobil.. och vad gör jag? TAPPAR DEN I TOALETTEN!!! Hur jäkla klantig kan man vara? Jag var hos Marie och när jag skulle dra på mig byxorna så vips åker något svart ner i toan. Lika snabbt var jag nere med handen, tog upp den och torkade av den. Men den var ändå fuktig och där stod jag med byxorna nere och Marie med Anny i famnen och vi försökte panikslagna få isär den blöta och hala mobilen. Tillslut gick det och jag plockade isär alla delar och de har legat på tork i flera timmar. Men än inget liv i den lilla värdefulla saken... JAG ÄR SÅ ARG!!!! Jag har fasen inte råd att betala någon ny så jag får väl använda någon av mina gamla........... GAAAAAH!!!

Förutom den /)%#*¤%#¤¤&((&*=)&/(%* händelsen så har det varit en kanondag. For till Umeå i morse, åt lunch med mamma och var sedan med Marie i flera timmar. Nu blir det film med mamma och pappa. Imorgon affärer med Marie och Anny, hälsa på Jossa på Jula och förhoppningsvis kommer Kicki från Luleå och äter lunch med oss. Sen blir det att hälsa på mormor och farmor och kanske hinner jag även träffa Clas med familj som kommer från Stockholm imorgonkväll.

Nu ska jag deppa och hata mig själv. Suck.

Kommentarer
Postat av: SaraP

Det får mig utsökt att tänka på den gången jag tappade min älskade samsung i toan! Med lite första hjälpen så överlevde han.

Låt den ligga i koma ett tag, sen kanske den återuppstår på tredje dagen, precis som jesus!

2010-03-31 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0