Slut på uppehållet

Å härliga sommarvärme. Det här är inte dumt må jag säga! I tisdags var det soligt, varmt och skönt på förmiddagen. Halv 12 satte jag mig i bilen med sommarklänning på och bikinin nedpackad för att bege mig till Granö och min kära Snyggong. Ju närmare jag kommer ju kallare blir det och helt plötsligt är himlen grå och det ösregnar. Det blev ett regnigt besök tyvärr... Jag och Snyggong har inte träffats sen hon slutade jobba hos oss vid jul. Längsta "uppehållet" någonsin! Hon bjöd på en kanongod paj och vi pratade och skrattade medan regnet smattrade mot taket. Det var ett kärt återseende och nu taggar vi shopping och uteserveringar i sommar.


3 år gammal bild typ. Jag och Snyggong har ett seriöst samtal eller kissar. Det sista är väl mer troligt..

30 juli jobbar jag förhoppningsvis sista dagen på jobbet. Då går jag på 4 veckors semester och sen (HOPPAS HOPPAS HOPPAS) börjar skolan. Vad gör jag om jag inte kommer in?

Kommentarer
Postat av: SaraP

Rätta mig om jag har fel, men när jag var i Canada hade vi ockå ett ganska sååå långt uppehåll ;)

2010-05-21 @ 09:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0