Onsdag

Idag är det onsdag och jag har ännu en gång kommit av mig i skrivandet, inte bra. Ska försöka vara kortfattad om allt som hänt.

Den 1 maj fyllde Enzo hela 1 år. Tänk att det är så längesen han var lillplutten som kissade inne överallt, somnade överallt, bet i allt och bara var sådär himlarns gullig som valpar är..



Helgen 1-2 maj var vår lilla familj i Umeå. Jag och Robin skulle fira 3 år tillsammans så vi ägnade oss bara åt varandra! Enzo fick vara med mamma och pappa och ha det skoj. Jag och Robin spenderade lördagen och söndagen med att gå på grekisk restaurang (huuur gott som helst), ta några drinkar, gick på stan, bowlade, spelade biljard och tittade varandra djupt in i ögonen så som förälskade par gör ;) Jätterolig och mysig helg!

Igår åt vi middag med jobbet för att fira några som fyller 40, en som fyller 50 och en som slutar. Vi hade samlat in pengar till blommor och presenter. Sen visade det sig att jag också skulle bli "firad"! De gav mig blommor och presentkort på Åhlens och bjöd mig på middagen. De tackade mig för tiden (2 år i sommar) som jag jobbat med dem och önskade mig all lycka i framtiden och ville absolut att jag skulle komma och jobba helger, lov och sen när jag är färdigutbildad sjuksköterska. Jag blev superglad och överraskad! Men det blir ju pinsamt om jag inte kommer in på skolan...

Nu har vi bokat stuga i fjällen i sommar. Kommer bli så härligt att komma bort ett tag och fjällvandra, fiska, grilla, fota, spela kort och allt annat mysigt man kan hitta på. Jag längtar.

Nu blir det att packa upp typ 349 st påsar med ren tvätt. Jiho!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAH, vad skoj, eller inte skoj. Men tänk om man inte skulle ta sig in

- Eh, jaha, kan jag jobba i höst också ändå? Nämen ni vet, jag ångrade mig......

2010-05-13 @ 10:16:11
URL: http://saraps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0